2 Mart 2014 Pazar

ne gitti ne geldi? 3

Evet millet, yine bir biten giden ama yerine hemen yenisi gelen bir ürünle karşınızdayım:D
ne gitti ne geldi 3.

Giden Avenee yüz yıkama jeli, gelen Yves Roche nin tıık da da bahsettiğim ürünü.

Tabii araya giren ufaklığı unutmayayım; khiels in rare earth serisinin yüz yıkama jeli. Bu seriye kesinlikle bayılıyorum. toniği ve nemlendiricisi sabah rutinimin baş taçları ve kil maskesi kesinlikle hayatımın maskesi. Yüz yıkama jeline gelince; çok başarılı bir ürün. Matlaştırıcılığı 10 üzerinden 20. Ancak temizlediğinden emin olamadım. O sebeple orjinal boyunu almadım.
Aslında Yves Rocher' in önünden geçerken indirimi görünce dayanamayıp eski dost düşman olmaz diyerek yüz yıkama jelini aldığım için Khiels' e gerek kalmadı. Ama yazın sabahları kullanmak için tekrar düşünülebilir.

Gelelim Avenee' ye. Benim cildim için kesinlikle doğru bir ürün değilmiş. Evet temizliyor. Ancak benim gibi siyah noktalarla ve yağlı bir ciltle savaşıyorsanız onun yerine size uygun diğer ürünleri kullanmak daha akıllıca olacaktır. Normal ciltlerin memnun kalabileceği bir ürün, kurutmadan temizliyor. Ve tabi ki dermokozmetik olması her zaman tercih sebebi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder