12 Aralık 2013 Perşembe

ne gitti ne geldi 1

Evet millet

Yeni bir yazı dizisi baslatiyorum kendimce. Baslik ne gitti ne geldi. Benim hayata duruşumdan yola çıkıyor biraz. Şöyle ki; özellikle kozmetik konusunda bir ürünü bitirmeden muadil bir ürüne başlamam. Mesela dudak balmim. 1 tanecik dudak balmim olur. O biter yenisine o zaman geçerim (yazar burda cimriliginden bahsetmiyor:P)
Böylece bu yazinin konusunu da aciklamis oldum. Biten dudak balmimin yerine aldigim yeni balm.
Biten burt s bees. Yenisi balmi. Ve iste ringdeler adil bir dövüş olsun...
Burt s bees kesinlikle mükemmeldi.
Bendeki renksiz ve kokusuz olandi. Eger yeni urun deneme merakim olmasa kesinlikle ve kesinlikle alırdım. Kokusuz olmasi, nemlendirmesinin mukemmel olmasi, iceriginin saglikli olmasi ooo liste uzar gider. Her dudak balmi gibi ömrü gayet uzundu. Ama diger balmlara göre fiyati biraz daha pahalı. Urun gramaji 4.25gr fiyati 14 tl. Ve artik hemen hemen bütün kozmetikcilerde bulunuyor. Farkli renk secenekleri de mevcut. Hatta ruj gibi olanlari bile var sephoralarda ama fiyatlar 38 tl(yazar burda paparazzi gibi olmus korkarim. Cumlenin sonuna benden duymus gibi olmayin filan da ekleyebilirdi).
Gelelim yenisine balmi watsons lara yeni geldi. Hindistan cevizli, naneli ve frambuazli gördüm ben ama bir de kırmızılısi var ki ben Çilekli diye düşündüm. Fiyati 10 tl. Gramaji ise 7 gr.
Kullanim olarak balmi bu meshur eos lip balmlara benziyor ki bence digerine gore bir adim öne atiyor onu. Kullanimi cok zevkli ve degisik geldi bana. O yüzden elimden hic düşmüyor... Balmi hakkindaki detayli yorumlarim o bitip de yerine yenisi geldiginde. Simdilik künye bilgileri bu kadar..
öperim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder