12 Haziran 2012 Salı

Belki Bizim Maskelerimiz de Büyülüdür!

    Maskeler! Bugünlerde takıntılı olduğum bir konu. Maske deyince Jim Carrey' nin hayat verdiği The Mask gelmiyor değil tabi insanın aklına ama en az O' nun maskesi kadar büyülü bizimkiler de... 
    Bu dönemde kullandığım maskelerin toplu halde fotoğraflarını çektim. Siz bakmayın benim sevgili maskelerim düğüne gitmiş, çıkışta gelin ve damatla fotoğraf çektiren sülale gibi dursalar da aslında hepsinin kullanım zamanları ayrı ayrı. 
    Maskeleri ve peelingleri göz ve dudak çevresi haricinde uygulamamız gerektiğini unutmayalım ki yaşlılık belirtilerimizi olabildiğince öteleyebilelim! Evet cilt temizliği açısından günlük bakımlar çok önemli ancak maskeler ve peelingler olmadan ışıldayan bir cilde sahip olmak hepimizin genlerinde bulunmayan bir şans. Kozmetik dünyası aslında çok kişisel. Benim cildime uyanlar size uymayabilir. Ama okuması zevkli bir gönderi olsun benim derdim o!
       Sivilceli veya problemli ciltlerde doktor kontrolünde olmak gerektiğini hatırlatarak; kapaklarında ufacık numaralandırmalar yaptım ama ben açıklayarak başlayayım:

1. Watsons green tea deep cleasing facial scrub:  Bildiğiniz gibi maske sürmeden önce cildimize peeling yaparak hazırlamamız gerekir ki maske etkisini gösterebilsin. Watsons' un kendi ürünü olan bu küçük ürün fiyat kalite açısından başarılı.

2. Watsons green tea antioxidant deep cleasing mud: Kil maskeleri her dönem vazgeçilmezlerim oldular. Yine bu ürün de fiyat kalite açısından başarılı. Ciltte bıraktığı yumuşak hissi sevdim.

3. Yves rocher radıant skin scrub: Yine bir peeling. Kayısı çekirdeği özlü olması kesinlikle avantajı. Ciltte bıraktığı nemlendirme hissinden dolayı bu üründen kışın daha memnun kalacağımı düşündürdü.

4. Watsons rasberry exfoliating mud mask: Bilmem neden ama bu ürün bana fena halde şekerli leblebiyi hatırlattı. Gerçekten memnun olduğum bir Watsons ürünü. Diğer maskelerden farklı olarak cilde sürüldükten sonra peeling uygular gibi ovalamak gerekiyor.

5. Christian Breton black earth masque: Kil dediğiniz şey işte böyle bir şey! Yumuşacık oluşu ve cildi yumuşacık yapması kesinlikle başarılı.

6. Christian Breton extra help scrub: Peeling işini başarıyla gerçekleştiren bir ürün. İsminde geçen "extra" sıfatını hak ediyor. 

2 yorum:

  1. çok faydalı bir yazı, teşekkürler... ürünleri nerden, nekadara aldığınızıda yazarsanız daha çok faydalanırız,özellikle son iki ürün...

    YanıtlaSil
  2. ilginizden dolayı teşekkür ederim. Özellikle sorduğunuz son iki ürün ablamın hediyesi.

    YanıtlaSil