26 Haziran 2012 Salı

Oyunda yapılanlar oyunda kalır.

     Aslında bu yaptığım çok komik bir şey. Ama eğlenceli. Hayatım boyunca oynamayı en çok sevdiğim oyun "sihirli aynacılık" olmuştur. Ve bilirsiniz savaşta olduğu gibi oyunda da her yol mübahtır. Yapılan çılgınlıklar oyunun eğlencesini taçlandırır. 
     Peki nedir bu "sihirli ayna"? Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır, mantığı üzerinden yola çıkarak uydurulmuş bir baş yapıt.  Klasik bir öncesi-sonrası durumu aslında ama bu gönderide uçuk olan kısmı şu; küçücük Barbie bebek suratını bildiğim bütün makyaj tekniklerini kullanarak güzelleştirmeye çalışmak!
      Her kız çocuğu gibi bebek suratını tükenmez kalemle boyama tutkusu ve sihirli ayna oyunu beni bu hale getirdi. 



       Üstte gördüğünüz resim platin sarı saçlardan da anlayabileceğiniz gibi ilk hali. Kısa saçın çok daha modern bir görüntü sağladığı gerçeğinin kanıtı olarak bu gönderi tarihe geçsin!

       Aaaa şunu da söylemeliyim. Yanda gördüğünüz gibi ben 3 tel saçı olduğu için bebeğin saçını düz kestim ama bu sezon kesinlikle katlı modeller moda özellikle dalgalı ve kalın telli saçlara sahipseniz artık hepimizin bildiği gibi katlı modeller kesinlikle kurtarıcı.

      Bir ufakta makyaj trendi bilgisi. Yine bu sezon rujlar kırmızı değil pembe. Eğer siz "yok arkadaş ben kırmızıdan vazgeçemem " diyorsanız narçiçeği rengini deneyin. Özellikle sıcak tipli yani açık renk saç ve bronz ten rengine sahip kişiler, narçiçeği rengini bir deneyin derim.   

3 yorum:

  1. barbie nin saçınımı kestin?

    YanıtlaSil
  2. hehe. boyadım da! sarışın bebekle esmer bebek aynı. değişim nasıl. iste seni de değiştirelim:D

    YanıtlaSil
  3. benim saçımıdamı boyasak?

    YanıtlaSil