29 Haziran 2012 Cuma

Yemek yemek bu dünyaya ait olamaz!

    İşte tam olarak beslenme alışkanlığımızın fast fooda hasret düşürmeye başladığı dönemlere gider resimde gördüklerinizle tanışmamız. Sizin mahalle bakalınızda da satılır mıydı bilmem? Ama kesinlikle benim bayıldığım bir abur cubur: sandviç jelibon!


    Uzun zamandır hiç bir yerde bulamadığım bu lezzetle Batum' a giderken mola verdiğimiz Rize Otogar' ında tekrar karşılaştım! Bizim eski mahalle bakkallarında satılanların da markası Rocco Jelly miydi hatırlayamıyorum. Özellikle cheeseburgerin peynirini ilk gördüğümde gerçek burger peynirine benzerliği peynir mi yoksa jelibon mu bu diye düşündürdü beni!
    Aranızda bu jelibonlara ulaşması daha kolay market ya da bakkallarda rastlayanlarınız varsa bir yorum vasıtasıyla ulaşında gönlümüz şenlensiz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder